Το 1974 κτίζεται η πρώτη πτέρυγα, έκτασης 1.000 περίπου τ.μ. με 7 αίθουσες διδασκαλίας, ένα γραφείο (γραμματεία) ένα γραφείο Διεύθυνσης και ένα γραφείο διδασκόντων.
To 1978 κατασκευάζεται η συνδετήρια πτέρυγα (ισόγειο – υπόγειο) και το ισόγειο της Β πτέρυγας, επιφάνειας 1055 τ.μ.
Το 1993, ο Α’ όροφος της Β’ πτέρυγας, επιφάνειας 585 τ.μ.
Το 1998 κτίζεται ο Α’ όροφος της Α’ πτέρυγας, 395 τ.μ.
Το 2000 κατασκευάζεται ο Α’ όροφος της συνδετήριας πτέρυγας, επιφάνειας 400 τ.μ.
Συνολικά περισσότερα από 3.400 τ.μ.
Οικόπεδο, συνολικής επιφάνειας 13.000 τ.μ., χωρισμένο σε τρία γήπεδα.
Παιδική Χαρά 2.000 τ.μ., γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, τένις 2.000 τ.μ. και
γκαζόν – κήπος 5.000 τ.μ., υπαίθριο εστιατόριο 500 τ.μ.
Μικρός ζωολογικός κήπος και μικρό θερμοκήπιο, όπου οι οικολογικές ομάδες ετοιμάζουν τα φυτά και τα λουλούδια για τα παρτέρια του σχολείου.
Έχει συνολικά 32 αίθουσες διδασκαλίας, 7 γραφεία, 2 εργαστήρια πληροφορικής, εργαστήριο φυσικής – χημείας, βιβλιοθήκη, κλειστό θέατρο, κλειστό γυμναστήριο 300 τ.μ. με αποδυτήρια, ντουζ κ.λ.π., αίθουσες εστιατορίου 200 τ.μ. και βοηθητικούς χώρους.
1973 Ίδρυση της Σχολής.
1974 Λειτουργεί το Νηπιαγωγείο και η Α’ τάξη του Δημοτικού.
1975 Λειτουργεί το Νηπιαγωγείο και όλες οι τάξεις του Δημοτικού. Το Δημοτικό, από την πρώτη χρονιά λειτουργεί ως ΟΛΟΗΜΕΡΟ και ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Στη μακρόχρονη ιστορία της η Σχολή Καραβάνα έχει κατακτήσει τίτλους και διακρίσεις σχεδόν στο σύνολο των δραστηριοτήτων που μπορεί να έχει ένα σχολείο. Το έτος 1984, δέκα χρόνια μετά τη Σχολή Καραβάνα, ενσωματώνονται στην πρώτη μεταπολιτευτική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, τα αποτελέσματα που είχαν παραχθεί από πειραματισμό της Σχολής στα Μαθηματικά και διδάσκονται πλέον σε όλα τα ελληνικά σχολεία – δημόσια και ιδιωτικά. Την ίδια χρονιά, το Δημοτικό Ωδείο Λάρισας ενσωματώνει στο πρόγραμμά του το προπαρασκευαστικό πρόγραμμα της Σχολής, ιδρύοντας τα Προωδειακά τμήματα, μια πρακτική που ακολουθείται πλέον απ’ όλα τα ωδεία της χώρας. Το 1984 είναι η χρονιά που έρχεται για πρώτη φορά το ειδικό μάθημα του θεατρικού παιχνιδιού στη Λάρισα, από τη ΣΧΟΛΗ ΚΑΡΑΒΑΝΑ.
Σχεδόν δέκα χρόνια αργότερα, το έτος 1993, έχοντας ήδη μπει για τα καλά στο χώρο της πληροφορικής, η Σχολή Καραβάνα επιμορφώνει επί 300 ώρες τους εκπαιδευτικούς της στους υπολογιστές, με τη συνεργασία του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών. Ένα χρόνο αργότερα, το έτος 1994, το σχολείο συμμετέχει σε πειραματικό πρόγραμμα για την εισαγωγή των υπολογιστών στα σχολεία. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τα πανεπιστήμια Αθήνας και Πάτρας, το Ευρωπαϊκό Κέντρο Παιδικής Τηλεόρασης, το Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας, η Audio Visual Enterprise, η Σχολή Χιλλ, το Κολλέγιο Αθηνών και η Σχολή Καραβάνα.
Το 1995, η Σχολή συμμετέχει σε παγκόσμια έρευνα, όπου συμμετέχουν σχολεία από 36 χώρες, με αντικείμενο τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθηματικά και οι φυσικές επιστήμες. Η έρευνα συντονίζεται από ελληνικής, από την Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Πατρών Κυρία Γεωργία Πολυδωρίδη, με τη Σχολή Καραβάνα να συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα στα 180 ελληνικά σχολεία που συμμετείχαν.
Ένα χρόνο μετά, σε διαγωνισμό πληροφορικής που οργανώνεται από τη Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα, η ΣΧΟΛΗ ΚΑΡΑΒΑΝΑ κατακτά την 1η θέση, με τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη να κατακτούν τη δεύτερη θέση και τη Λεόντειο σχολή, την Τρίτη. Ως αποτέλεσμα, ομάδα μαθητών του σχολείου μεταβαίνει στο Πουατιέ της Γαλλίας για να λάβει μέρος στον πανευρωπαϊκό τελικό, όπου συμμετέχουν μαθητές από 250 ευρωπαϊκά σχολεία. Αποτέλεσμα: χρυσό μετάλλιο στους μαθητές της Σχολή Καραβάνα, γεγονός που «υποχρεώνει» τον Γάλλο ακόλουθο για θέματα παιδείας στην Ελλάδα, να επισκεφθεί για πρώτη φορά τη Λάρισα!
Την ίδια χρονιά, σε πανελλήνιο διαγωνισμό που διοργανώνει το πνευματικό κέντρο «Ο Φίλων» του Πειραιά σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, η Σχολή κερδίζει χρυσό μετάλλιο για την πολιτιστική της δραστηριότητα. Ταυτόχρονα, σε 25 μαθητές του σχολείου, απονέμονται «αριστεία» από τον Υπουργό Παιδείας.
Πάντα μέσα στο 1996, το σχολείο κερδίζει και νέο βραβείο από τον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης, μετά τη συμμετοχή του στη συνάντηση μαθητικών θιάσων βορείου Ελλάδος.
Το 1997, βραβείο απονέμεται στη δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου, από τη Νομαρχία Πειραιώς.
Το 1998, το σχολείο συμμετέχει στο πρόγραμμα Logonet που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών, υπό την ιδιότητα του σχολείου – πιλότου, εξαιτίας της μεγάλης εμπειρίας του στην πληροφορική. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν επίσης σχολεία από τη Ρώμη και το Λονδίνο.
Την ίδια χρονιά, ακόμη ένα βραβείο από τη Νομαρχία Πειραιώς και το πνευματικό κέντρο «Ο Φίλων», αυτή τη φορά για το τμήμα ηθογραφίας και παράδοσης της Σχολής.
Το 1999, η σχολή κατακτά την Τρίτη θέση, στους πανελλήνιους μαθητικούς αγώνες χορού. Την ίδια χρονιά, το Γυμνάσιο της Σχολής κατακτά τη δεύτερη θέση, στους πανελλήνιους μαθητικούς αγώνες αρχαίου δράματος και σύγχρονου θεάτρου. Παράλληλα, μαθητές του σχολείου κερδίζουν την 1η, 2η και 4η θέση, στον ετήσιο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας.
Ένα χρόνο αργότερα, τέσσερις μαθητές της Σχολής Καραβάνα διακρίνονται σε διεθνή διαγωνισμό παιδικής ζωγραφικής, που διενεργείται από το Ίδρυμα «Μελίνα Μερκούρη» και στον οποίο συμμετέχουν 30 χιλιάδες μαθητές από 12 χώρες.
Το 2000, η Σχολή συμμετέχει επίσης σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ειρήνη και τα ανθρώπινα δικαιώματα, το οποίο διενεργείται υπό την αιγίδα της έδρας UNESCO στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης.
Την ίδια χρονιά, στο σχολείο απονέμεται χρυσό βραβείο και έπαινος, από το Υπουργείο Παιδείας, για την πολιτιστική δραστηριότητα και τις εργασίες των μαθητών της. Αντίστοιχοι έπαινοι απονέμονται σε οκτώ συνολικά δημοτικά σχολεία από όλη την Ελλάδα.
Το 2001, το δημοτικό σχολείο ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στο πρωτάθλημα μπάσκετ που διοργάνωσε ο Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Λάρισας. Η νικηφόρα πορεία συνεχίζεται, με την κατάκτηση της 1ης θέσης σε ολόκληρο τον Νομό.
Αλλά και στις τέχνες οι διακρίσεις συνεχίζονται, με μαθητές του σχολείου να αποσπούν νέες βραβεύσεις σε πανελλήνιους καλλιτεχνικούς αγώνες. Την ίδια χρονιά, η ΣΧΟΛΗ ΚΑΡΑΒΑΝΑ γίνεται επίσημο εξεταστικό κέντρο και κέντρο εκπαίδευσης για τα πτυχία πιστοποίησης της Microsoft.
Το 2002 είναι ιδιαίτερη χρονιά για το σχολείο, αφού αναγνωρίζεται η μεγάλη συνεισφορά του σ’ έναν τομέα, που βρισκότανε πάντα στον πυρήνα της φιλοσοφίας του. Έτσι, το δημοτικό της ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΡΑΒΑΝΑ χρίζεται και επίσημα «οικολογικό σχολείο» και του απονέμεται η πράσινη σημαία της οικολογίας, από τον Οργανισμό Προστασίας του Περιβάλλοντος, πρώτο ανάμεσα σε όλα τα σχολεία του νομού.
Την ίδια χρονιά, το σχολείο κερδίζει την πρώτη θέση πανελληνίως, στον διαγωνισμό γνώσεων και πληροφορικής «Λυσίας», στον οποίο συμμετέχουν διαδικτυακά πολλά σχολεία από όλη την Ελλάδα και διοργανώνεται από τα εκπαιδευτήρια «Δούκα» στην Αθήνα.
Το 2003, οικολογική σημαία απονέμεται και στο Γυμνάσιο της ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΡΑΒΑΝΑ.
Λίγα χρόνια αργότερα, το 2006, μαθητές του σχολείου κερδίζουν την 1η και την 3η θέση, σε διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργανώνει η Πολεμική Αεροπορία. Την ίδια χρονιά έρχεται και μια παγκόσμια πρωτιά για το σχολείο, με την κατάκτηση της 1ης θέσης σε παγκόσμιο διαγωνισμό ζωγραφικής στην 3η Biennale, με 132.876 συμμετοχές, απ’ όλο τον κόσμο.
Στον 6ο ετήσιο ευρωπαϊκό μαθητικό διαγωνισμό ποίησης, η σχολή αποσπά έπαινο. Το ίδιο συμβαίνει και κατά τη συμμετοχή του δημοτικού σε διεθνή έκθεση ζωγραφικής στη Φιλανδία, με 7500 συμμετοχές.
Πάντα την ίδια χρονιά, μαθήτρια της ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΡΑΒΑΝΑ που φοιτά στη Β’ Λυκείου, γίνεται δεκτή και εγγράφεται στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών ως εξαιρετικό ταλέντο.
Οι πρωτιές συνεχίζονται με το σχολείο να κατακτά για ακόμη μία φορά το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό «Λυσίας», ο οποίος έχει πλέον γίνει θεσμός για τα ελληνικά σχολεία.
Η δημοσιογραφική ομάδα της Β’ Λυκείου αποσπά έπαινο, για την έκδοση των μαθητικών περιοδικών «Green News» και «EuroTeens». Ταυτόχρονα, μαθητές της σχολής αποσπούν ακόμα μία διάκριση, αυτή τη φορά στο διαγωνισμό μαθηματικών «Θαλής».
Δυο χρόνια αργότερα, το έτος 2008, η σχολή αποσπά βραβείο για την 1η καλύτερη δημιουργική θεατρική έκφραση στο Γυμνάσιο, σε πρόγραμμα με τίτλο «Ecomobility – Οικολογική Μετακίνηση»
Οι διακρίσεις συνεχίζονται και το 2009, με το σχολείο να γίνεται το 1ο και μοναδικό τότε εξεταστικό κέντρο της Λάρισας, για τον παγκόσμιο διαγωνισμό μαθηματικών «Καγκουρό». Στο σχολείο απονέμονται επίσης ειδικές τιμητικές διακρίσεις, για τη συμμετοχή στους πανελλήνιους μαθητικούς αγώνες μουσικής και χορού
2010: Έπαινος στους μαθητές της Ε΄τάξης για την εφημερίδα τους με θέμα «Τα παιδιά όλου του κόσμου» από την Unicef.
2011: 1ο και 2ο βραβείο στο διαγωνισμό ποίησης που διοργανώνει στην πόλη μας η ΕΛΟΣΥΛ και ξανά 1ο βραβείο και 1ο έπαινο το 2013 και 2ο βραβείο φέτος.
2012: Μαθητής του σχολείου κατακτά το βραβείο καλύτερης ατομικής συμμετοχής, εκτός Αττικής στο διαγωνισμό Καγκουρώ.
Την ίδια χρονιά, μαθητής κατακτά την 3η θέση πανελληνίως στο διαγωνισμό Καγκουρώ.
2013: Το σχολείο μας τιμήθηκε με το βραβείο περισσότερων συμμετοχών εκτός Αττικής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανάγνωσης Παιδικού Βιβλίου «Βιβλιοδρομίες», που διοργανώνουν τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO.
2014: Μαθητής της Ε΄ τάξης κατακτά την πρώτη θέση πανελληνίως στο διαγωνισμό πληροφορικής «Λυσίας».
Από το 1974, έτος κατά το οποίο ιδρύθηκε το σχολείο, μέχρι σήμερα, η Σχολή Καραβάνα βρίσκεται στην πρωτοκαθεδρία. Το σχολείο μας έχει καταξιωθεί στη συνείδηση των Λαρισαίων ως ένα σχολείο πρωτοποριακό που εφαρμόζει καινοτόμα προγράμματα και σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους. Όλα αυτά τα χρόνια, με σταθερά βήματα, κατάφερε να κερδίσει την εμπιστοσύνη και το σεβασμό των γονέων και των μαθητών, χάρη στο υψηλό και ποιοτικό εκπαιδευτικό έργο που παρέχει σε όλες τις βαθμίδες. Επιπλέον, μέσα από την πλούσια δράση της και τις πρωτότυπες πρωτοβουλίες, πρωταγωνιστεί στην ζωή της πόλης. Η δημιουργική και συνεχής παρουσία της και η διοργάνωση σεμιναρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων, εκπαιδευτικών και πολιτιστικών, αποδεικνύουν το ενδιαφέρων των ιδρυτών για την καινοτομία και την προσφορά κοινωνικού έργου.
Σήμερα το σχολείο διοικείται από τη δεύτερη γενιά. Συνεχίζουμε το έργο του ιδρυτή με το ίδιο μεράκι και διάθεση, πιστοί στις αξίες και στη φιλοσοφία του. Δεν επαναπαυόμαστε στο καλό όνομα και στις διακρίσεις του παρελθόντος. Θέλουμε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι. Άλλωστε το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός ο οποίος πρέπει να εξελίσσεται και να προχωρά ανοδικά, να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρει και να εμπλουτίζει το πρόγραμμά του, παρακολουθώντας πάντα τις εξελίξεις στην επιστήμη της παιδαγωγικής και της εκπαίδευσης καθώς και τις εξελίξεις στην κοινωνία.