Σχολή Καραβάνα | Γενικές Πληροφορίες – Συχνές Ερωτήσεις
33
page,page-id-33,page-child,parent-pageid-29,page-template-default,gllr_strata,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,qode-theme-ver-2.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Γενικές Πληροφορίες – Συχνές Ερωτήσεις

tiki_questions2Κανονισμός εγγραφών 
Α’ Περίοδος εγγραφών: 1η Μαΐου – 15η Ιουνίου
Β’ Περίοδος εγγραφών: 20η Αυγούστου – 10η Σεπτεμβρίου (εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις)

Μετά τη συμπλήρωση των θέσεων που προβλέπονται για κάθε τμήμα, οι εγγραφές γίνονται υπό αίρεση και οι μαθητές μπαίνουν σε λίστα αναμονής για την πλήρωση κενών θέσεων που μπορεί να προκύψουν ή για το ενδεχόμενο δημιουργίας νέου τμήματος.

Για την εγγραφή απαιτούνται:

  1. πιστοποιητικό γέννησης του μαθητή
  2. δελτίο υγείας από παιδίατρο
  3. δήλωση εγγραφής που συμπληρώνεται στο σχολείο
  4. προκαταβολή των διδάκτρων ενός μήνα

 

 Δίδακτρα

  1. Τα δίδακτρα είναι ετήσια και αφορούν το εκάστοτε σχολικό έτος
  2. Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

α) σε δέκα (10) μηνιαίες δόσεις (Σεπτέμβριο έως Ιούνιο)

β) προκαταβολή ολόκληρου του ποσού τον Ιούνιο (έκπτωση 5%)

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί η φοίτηση ενός μαθητή, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται.

 

Ωράριο λειτουργίας γραμματείας: ώρες λειτουργίας του σχολείου

Ωράριο λειτουργίας λογιστηρίου: 08:00 – 15:00 καθημερινά

 

Γεύματα

Οι μαθητές που παρακολουθούν μόνο το πρωινό πρόγραμμα έχουν, τρεις διαφορετικές επιλογές:

1) να πάρουν πρωινό στην τραπεζαρία (προκαθορισμένο μενού)

2) να αγοράσουν κολατσιό αλά καρτ από το κυλικείο (τοστ, σάντουιτς, κουλούρια, χυμούς, γάλα κ.τ.λ)

3) να φέρουν κολατσιό από το σπίτι τους

Οι μαθητές που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα, εκτός του πρωινού γεύματος (που έχουν τις παραπάνω τρεις επιλογές) θα πρέπει να πάρουν και μεσημεριανό γεύμα. Κι εδώ οι μαθητές μας έχουν τρεις διαφορετικές επιλογές:

1) να φάνε από το μενού του εστιατορίου (προκαθαρισμένο μενού)

2) να φάνε αλά καρτ κάτι πρόχειρο από το κυλικείο

3) να φέρουν φαγητό από το σπίτι τους.

Τα είδη του κυλικείου ελέγχονται και εγκρίνονται με βάση την ποιότητα και τη διατροφική τους αξία από ειδική παιδίατρο, σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων. Απαγορεύονται προϊόντα αμφίβολης ποιότητας και θρεπτικής αξίας όπως γαριδάκια, πατατάκια, αλλαντικά κ.τ.λ

Οι μαθητές συνοδεύονται στην τραπεζαρία από τους δασκάλους τους, οι οποίοι και τους επιβλέπουν την ώρα του φαγητού.

Οι μαθητές των Α’ και Β’ τάξεων του δημοτικού τρώνε χωριστά από τους υπόλοιπους μαθητές.

 

Ασφάλεια των μαθητών

Οι εκπαιδευτικοί και η διοίκηση του σχολείου καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι μαθητές μας να είναι απόλυτα ασφαλείς στο χώρο του σχολείου.

Κάθε εκπαιδευτικός είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των μαθητών του τμήματός του, ενώ κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, οι εκπαιδευτικοί υπηρεσίας επιτηρούν τους μαθητές σε όλους τους αύλειους χώρους.

Η είσοδος του σχολείου φυλάσσεται, ενώ γονείς και επισκέπτες μπορούν να εισέλθουν στο χώρο του σχολείου μόνο κατόπιν συνεννόησης του φύλακα εισόδου και της γραμματείας.

Απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος αυτοκινήτων στο χώρο του σχολείου. Σε ειδικές περιπτώσεις (ασθένεια μαθητή, επισκέπτης με ειδικές ικανότητες) η είσοδος των αυτοκινήτων γίνεται σε ώρες που οι μαθητές βρίσκονται στις αίθουσες διδασκαλίας.

 

Ασθένειες – Χορήγηση φαρμάκων

Επιθυμούμε να αποφεύγεται η χορήγηση φαρμάκων από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Αν παρ’ όλα αυτά είναι αναγκαία η χορήγησή τους στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που ο μαθητής βρίσκεται στο σχολείο, πρέπει να στέλνεται γραπτό σημείωμα από τους γονείς, που να δίνει την άδεια στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό να χορηγήσει το φάρμακο και να διευκρινίζει τη δοσολογία και την ώρα χορήγησης του φαρμάκου.

 

Καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (σεισμός κ.τ.λ.)

Σε τακτά χρονικά διαστήματα οι διευθυντές των σχολικών μονάδων του σχολείου μας οργανώνουν ασκήσεις ετοιμότητας των μαθητών και του προσωπικού για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Ειδικοί έχουν εκπονήσει συγκεκριμένο πρόγραμμα εκκένωσης του σχολείου σε ανάλογες περιπτώσεις. Η γραμματεία του σχολείου επικοινωνεί όσο το δυνατόν συντομότερα με τους γονείς, για να τους ενημερώσει. Οι μαθητές επιστρέφουν στα σπίτια τους με τα σχολικά λεωφορεία.

 

Επικοινωνία και συνεργασία με τους γονείς

Η συμβολή του γονέα στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ξεχωριστή. Η επικοινωνία σχολείου και γονέα κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική και γι’ αυτό ενθαρρύνεται. α) Μετά την πρώτη συνάντηση γνωριμίας στην αρχή της σχολικής χρονιάς ακολουθεί σειρά συναντήσεων σε τρίμηνη βάση. β) Το σχολείο τηρεί «τετράδιο συνεργασίας» γονέων – δασκάλου για κάθε μαθητή ξεχωριστά. Το τετράδιο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο βιβλιάριο σπουδών, όπου σημειώνεται η προσπάθεια που καταβλήθηκε από το μαθητή, τα σημεία όπου ο μαθητής υστερεί και απαιτείται μεγαλύτερη προσπάθεια αλλά και τα σημεία όπου ο μαθητής επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις ή εμφανίζει ιδιαίτερα ταλέντα. Στόχος μας είναι η πρόληψη δημιουργίας οποιωνδήποτε μαθησιακών κενών από τη μία, και η περαιτέρω καλλιέργεια των ιδιαίτερων ικανοτήτων του κάθε παιδιού από την άλλη. γ) Επιπλέον, ο κάθε εκπαιδευτικός ορίζει μία συγκεκριμένη ημέρα και ώρα σε εβδομαδιαία βάση, κατά την οποία δέχεται τους γονείς των μαθητών του για ενημέρωση.

Μεγάλη σημασία δίνεται και στα θέματα του χαρακτήρα και της συμπεριφοράς των μαθητών μας. Σημειώνονται και συζητιούνται με τους γονείς θέματα που αφορούν στις σχέσεις του κάθε μαθητή με τους δασκάλους και τους συμμαθητές του, η γνώση και η εφαρμογή κανόνων καλής συμπεριφοράς και τυχόν προβλήματα που εμφανίζονται, διερευνώνται σε βάθος. Η Σχολή Καραβάνα δίνει μεγάλη σημασία στην κοινωνική διαπαιδαγώγηση των μαθητών της, όντας πεπεισμένη πως η ευγενής, δίκαιη και δημοκρατική συμπεριφορά αποτελεί σημαντικότατη παράμετρο επιτυχίας στη ζωή.

δ) Εκτός των τακτικών συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, οι γονείς ενθαρρύνονται να επικοινωνούν εκτάκτως όποτε κρίνουν κάτι τέτοιο απαραίτητο. Σε αυτή την περίπτωση οι γονείς οφείλουν να κανονίσουν ραντεβού με το πρόσωπο που επιθυμούν να δουν, μέσω της γραμματείας του σχολείου. Σε περιπτώσεις που χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης, υπάρχει η δυνατότητα κοινής συνεδρίας με σχολικό σύμβουλο και προσωπικό ειδικευμένο σε θέματα παιδικής και εφηβικής ψυχολογίας.

 

Μεταφορά των μαθητών

Η μεταφορά των μαθητών μας γίνεται με ιδιόκτητα σχολικά λεωφορεία και με μισθωμένα τουριστικά λεωφορεία. Οι οδηγοί και οι συνοδοί μας ανήκουν στο μόνιμο προσωπικό του σχολείου.

Όλοι οι οδηγοί του σχολείου είναι κάτοχοι άδειας οδήγησης της ανώτατης (5ης) κατηγορίας και έχουν το λιγότερο πενταετή θητεία στην κατηγορία αυτή (ελάχιστος συνολικός χρόνος προϋπηρεσίας: 10 χρόνια). Ο έλεγχος και η συντήρηση των σχολικών λεωφορείων διενεργούνται συστηματικά, ενώ όλα τα οχήματα περνούν υποχρεωτικά κάθε χρόνο από επίσημο έλεγχο του Κ.Τ.Ε.Ο.

 

Βασικοί κανόνες της μεταφοράς των μαθητών:

– οι μαθητές πρέπει να είναι συνεπείς στην ώρα που έχει συμφωνηθεί, και στο συγκεκριμένο σημείο συνάντησης με το σχολικό λεωφορείο. Τα σχολικά λεωφορεία δεν περιμένουν τους μαθητές που έχουν καθυστερήσει, διότι έτσι διαταράσσεται το δρομολόγιο σε βάρος όσων είναι συνεπείς.

– δεν επιτρέπεται οι μαθητές να αλλάζουν λεωφορεία ή δρομολόγια. Έκτακτες αλλαγές μπορούν να γίνουν με έγγραφη ειδοποίηση της δασκάλας του μαθητή και ταυτόχρονη τηλεφωνική ειδοποίηση της γραμματείας. Η διπλή αυτή ειδοποίηση είναι απολύτως απαραίτητη για τον έγκαιρο συντονισμό των δρομολογίων ενώ τυχόν παράλειψη οποιασδήποτε από τις δύο θα έχει ως αποτέλεσμα τη μη ικανοποίηση του αιτήματος τροποποίησης του δρομολογίου από την πλευρά του σχολείου.

– οι μαθητές οφείλουν να συμμορφώνονται στις υποδείξεις της συνοδού

 

 Επισκέψεις – εκδρομές

 

Οι μαθητές μας συμμετέχουν σε προκαθορισμένες εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδρομές κατόπιν γραπτής έγκρισης του γονέα ή κηδεμόνα. Το πρόγραμμα της κάθε επίσκεψης γίνεται γνωστό στους γονείς αρκετό καιρό νωρίτερα. Η μεταφορά των μαθητών γίνεται με τα σχολικά λεωφορεία ή με μισθωμένα τουριστικά λεωφορεία ανάλογα με τον προορισμό.

 

Ενδυμασία

Οι μαθητές μας οφείλουν να έχουν κόσμια και ευπρεπή εμφάνιση στο σχολείο. Το σχολείο δεν επιβάλλει συγκεκριμένη στολή, στηρίζοντας έτσι την ιδιαίτερη προσωπική έκφραση του κάθε μαθητή μέσω της ενδυμασίας του. Διαφωνεί, όμως, με την ανάδειξη του ρουχισμού ως κυρίαρχου συστατικού της προσωπικότητας και ενθαρρύνει τη χρήση άνετων και κατάλληλων ενδυμάτων που κάνουν τη μαθητική περιβολή ευχάριστη και χωρίς ακρότητες.

Ειδική περιβολή είναι απαραίτητη για:

–          το μάθημα της γυμναστικής, όπου απαιτούνται αθλητική φόρμα, αθλητικά παπούτσια και παπουτσάκια γυμναστικής για το χώρο του κλειστού γυμναστηρίου

–          το μάθημα των εικαστικών: πρόχειρα ρούχα και ποδιά

–          το χημείο: καθαρή λευκή εργαστηριακή ποδιά

–          τις επίσημες εμφανίσεις των ομάδων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλεϊ και των λοιπών ομαδικών αθλημάτων: η αθλητική στολή του σχολείου

–     παρελάσεις: στολή του σχολείου