Σχολή Καραβάνα | Μαθησιακές Δυσκολίες και Τρόποι Αντιμετώπισης
2541
page,page-id-2541,page-child,parent-pageid-154,page-template-default,gllr_strata,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,qode-theme-ver-2.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive

Μαθησιακές Δυσκολίες και Τρόποι Αντιμετώπισης

Ο κ. Χουλιαρός Δημήτρης, εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή- Ερευνητής και Διευθυντής του ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ – ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Νομού Λάρισας, ήταν ο ομιλητής στη συνάντηση που διοργανώθηκε στα πλαίσια της Σχολής Γονέων, με θέμα « Μαθησιακές δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης». Οι μαθησιακές δυσκολίες απασχολούν ένα σημαντικό ποσοστό μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Δεν έχουν σχέση με τη νοημοσύνη ενός παιδιού. Οφείλονται σε μια διαφορετική λειτουργία του εγκεφάλου, η οποία επηρεάζει τη λήψη και την επεξεργασία μιας πληροφορίας και επίσης δε θα πρέπει αυθαίρετα να χαρακτηρίζονται ως τεμπελιά ή ανωριμότητα.

Ο κ.Χουλιαρός αναφέρθηκε στις  δυσκολίες που συναντά κανείς στη μαθησιακή διαδικασία, τονίζοντας την σπουδαιότητα της έγκαιρης διάγνωσης. Η ανίχνευση των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων ενός παιδιού έχει τεράστια σημασία. Η έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση του μαθησιακού προβλήματος βοηθάει στην επιτυχή αποκατάσταση και στην αποφυγή των ψυχολογικών προβλημάτων που προκαλεί η καθημερινή αποτυχία και απόρριψη που εισπράττουν αυτά τα παιδιά στο σχολείο και στο σπίτι.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA